Znaleziono 641 wyników

autor: electrics
ndz lip 23, 2017 22:25
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Moc w układzie trójfazowym
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 107

Re: Moc w układzie trójfazowym

A skąd Kolega robertcb1 wziął taki wzór na moc? Można poprosić o załączenie?
ndz lip 23, 2017 18:35
Temat: Moc w układzie trójfazowym
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 107

Re: Moc w układzie trójfazowym

Podczas połączenia uzwojeń w trójkąt, każde z nich zasilane będzie napięciem 400V, co widać na schemacie. Moc wydzielona na takich samych rezystorach jak w gwieździe, będzie wiec większa o pierwiastek z trzech, co wynika że stosunku napięć 400/230V
czw lip 20, 2017 20:26
Temat: Czy to naprawdę aż tyle kosztuje?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 798

Re: czy to naprawdę aż tyle kosztuje?

ewkaekm, to chyba raczej Koleżanka będzie, sądząc po nicku. Rozumiem, że ta praca została już wykonana, pieniądze wzięte i teraz pozostaje do rozpatrzenia kwestia, czy nie jest to za drogo. Owszem jest, a do tego, tak jak napisał Kolega Simcode, robota nie została skończona i trzeba wziąć kogoś inne...
czw lip 20, 2017 16:33
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Przegląd inst. teletechnicznej
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 314

Re: Przegląd inst. teletechnicznej

Nie ma takiego obowiązku. Można jedynie mówić o przeglądach serwisowych, ale to nie jest obowiązek.
czw lip 20, 2017 12:52
Temat: Czy to naprawdę aż tyle kosztuje?
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 798

Re: czy to naprawdę aż tyle kosztuje?

Podzielam pogląd Kolegi elmontjs w kwestii faktury. Natomiast jeśli chodzi o cenę, to miarodajny jest tylko kosztorys wykonany w oparciu o KNR, jednak z drugiej strony każda praca jest warta tyle, ile nabywca jest w stanie za nią zapłacić i tym samym w umowie akceptowalna może być każda kwota. Faktu...
śr lip 19, 2017 9:00
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Jak wykonać uziemienie ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 597

Re: Jak wykonać uziemienie ?