Znaleziono 74 wyniki

autor: wojciech59
wt maja 02, 2017 23:24
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Schemat połączenia
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 884

Re: Schemat połączenia

Witam, obserwując od lat to co się dzieje na forum mam sugestię do moderatorów : a może warto by pomyśleć o jakimś inteligentnym filtrze , który nie pozwalałby zamieszczać tematów po krótkiej weryfikacji ich treści odbiegającej od podstawowego poziomu wiedzy techniczne w tej branży . PS Aż słabo mi ...
wt maja 02, 2017 23:10
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Nowa skrzynka elektryczna - porada
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 853

Re: Nowa skrzynka elektryczna - porada

Tak jak napisali poprzednicy, do poprawy. A tak ogólnie pisząc, to powinieneś zacząć od wezwania elektryka i wymienić cały WLZ, bo wygląda na to, że to jest 2.5mm2. (mowa o przewodzie 1L i 2N) Kolejna sprawa, przewód 7L jaki ma przekrój? Zasilasz nim 4 S którymi może popłynąć maksymalnie prąd 4x16 ...
śr kwie 26, 2017 19:46
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Warunki przyłączeniowe z ZE a życie
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 1389

Re: Warunki przyłączeniowe z ZE a życie

No tak wyczytał jak wyczytał, bo w tamtej epoce może nie było podziału PEN na PE i N, albo może nie rozumiał o co chodzi
śr kwie 26, 2017 19:42
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Z protokołu pomiarowego
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 600

Re: Z protokołu pomiarowego

Witam ,
przywołanie nie aktualnych norm to jedno, a czy Kolega zwrócił uwagę na pomiary szczególnie rezystancji izolacji przewodów , czy nie są podejrzane ?
Mogę się założyć , że w dużym wielopiętrowym obiekcie nie chciało się pomiarowcowi mierzyć rezystancji wszystkich kilkuset obwodów
Pozdr
sob kwie 22, 2017 11:07
Temat: A co z Ia dla RCD
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 1509

Re: A co z Ia dla RCD