Błedy w kosztorysowaniu czy brak szacunku wśród pomiarowców?

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
CKck
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: CKck » pn maja 06, 2019 8:21

Witam!
Ostatnio natrafiłem na zapytanie ofertowe dotyczące przeprowadzenie okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku Przedszkola Gminnego w Rudnej oraz wyborze oferty:
http://www.bip.rudna.pl/content.php?cms ... %7C%7Cm=21
"ZAPYTANIE OFERTOWE: Przeprowadzenie okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynku Przedszkola Gminnego w Rudnej (p143_19)
- informacja o wyborze (p143_19w)"
Czy możliwe są aż tak duże różnice w ofercie?
Czy panowie robiąc takie duże różnice nie szanują swojego zawodu ani swoich kolegów po fachu?
Czy zleceniodawca dobrze postąpił wybierając najniższa ofertę?
Życzę miłej lektury.
Pozdrawiam CK
" Rzeczy niemożliwe robimy od razu, tylko cuda zajmują nam trochę czasu "

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: elmontjs » pn maja 06, 2019 20:36

To normalka , różnice zawsze były są i będą , wynika to z tego że wielu nie wie co mierzy , ale mierzy i podpisuje sie pod czymś bez świadomości wagi swojego podpisu - stąd te dolne pułapy cenowe (nie wspomnę już o "przepisywaczach" protokołów) , naprawdę jest co po takich robić ! Osobiście żałuję, że w zapytaniach ofertowych nie obowiązują zasady Ustawy o zamówieniach publicznych.