Przepływowy ogrzewacz wody.

Elektryk myli się dwa razy, po raz pierwszy pomylił się podczas wyboru zawodu :) W tym miejscu prezentujemy przykłady, z którymi warto się zapoznać ale zdecydowanie nie polecamy naśladować.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
DAVICOM
Rozmówca
Rozmówca

Przepływowy ogrzewacz wody.

Post autor: DAVICOM » pt lis 06, 2009 10:11

Witam
Obiekt to przyszłe gabinety lekarskie oraz zabiegowe w liczbie kilku. Położenie w pawilonie przyklejonym do dużego bloku mieszkalnego. Tablica rozdzielcza zawiera jedną trójfazową różnicówkę, rozłącznik prądu, i ok 12 szt esów 16A klasa B.
Ponieważ tu kochają czystość więc w prawie każdym pomieszczeniu zlewozmywak z ogrzewaczem przepływowym wody instalowanym pod zlewozmywakiem. Zlewozmywaki nie będą zabudowane. Załączam rysunek wykonany na szybko bo jak na ironię nie zabrałem aparatu. W obiekcie wykonano przebudowę i adaptację do nowych warunków na podstawie projektu architekta (stolarka okienna, drzwiowa, sufity podwieszane, bajery etc....) natomiast chłopu się zapomniało (chyba) narysować projektu elektryki. Instalację więc wykonał elektryk "z głowy" i własnego pomysłu. Komentarze zostawiam kolegom.
ogrzewacz1a.jpg
ogrzewacz1a.jpg (24.68 KiB) Przejrzano 5711 razy
Rysunek robiony "na szybko" więc proszę o wyrozumiałość.

Pozdrawiam
Jendrek

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

melon
Rozmówca
Rozmówca

Re: Przepływowy ogrzewacz wody.

Post autor: melon » pt lis 06, 2009 10:57

Komentarze zostawiam kolegom.
Widziałem już wiele takich rozwiązań, tylko gniazdo 230V o odpowiednim IP montowane było obok ogrzewacza pod umywalką.