UPS a różnicówka

Prostowniki, zasilacze, przetwornice, falowniki, stabilizatory oraz pozostałe urządzenia elektroniczno-energetyczne.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
milapr
Rozmówca
Rozmówca

UPS a różnicówka

Post autor: milapr » czw kwie 26, 2007 22:30

Witam

Czy wyłączanie się wyłącznika różnicowoprądowego możee być spowodowane przez ups.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Wicher
Rozmówca
Rozmówca

Re: ups a różnicówka

Post autor: Wicher » pt kwie 27, 2007 5:08

Według mnie tak.

j.zap
Rozmówca
Rozmówca

Re: UPS a różnicówka

Post autor: j.zap » pt kwie 27, 2007 6:46

moim zdaniem nie powinno

Wicher
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: Wicher » pt kwie 27, 2007 8:50

Cytat z publikacji ISE

"Drugim aspektem jest stosowanie wyłączników różnicowoprądowych w obwodach urządzeń, które ze względu na konstrukcję nie mogły z nim współpracować albo przynajmniej nie przy prądzie różnicowym 30 mA. Są to np. UPS-y, przeważnie trójfazowe i o mocy większej niż 10 kVA (wynika to z ich konstrukcji i połączeń wewnętrznych), także maszyny konfekcjonujące z transformatorami wewnętrznymi (pracują zwykle z wyłącznikami o prądzie 100 mA), maszyny drukarskie, różne automaty, niektóre nawilżacze. Oczywiście nie stosuje się wyłączników różnicowoprądowych, gdy nie ma przewodu PE (II klasa ochronności) lub gdy napięcie zasilające jest niższe niż 25 V. Także nie jest wskazane użycie wyłączników różnicowoprądowych na początku instalacji, gdyż duże prądy upływowe w rozległych sieciach powodują ich wyłączenie, a tym samym odłączanie wielu obwodów, całej instalacji, bądź jej wyłączenie od jednego uszkodzenia."

Wynika ze stosowac róznicowke można, ale trzeba ja odpowiednio dobrać do parametrów/konstrukcji urzadzenia.

milapr
Rozmówca
Rozmówca