Co wybrac ?Prosze o porade.

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
zatara
Rozmówca
Rozmówca

Co wybrac ?Prosze o porade.

Post autor: zatara » pn wrz 03, 2007 9:00

Witam zacnych Kolegów.
Jestem na etapie budowy domu. i prawdopodobnie za jakieś 6 miesięcy będę wchodził z instalacjami do środka (jeśli zima pozwoli). Oby.
I tu moje pytanie:
Jaki system wybrać do stworzenia inteligentnego budynku ?Dom jednorodzinny ok 170 m2.
Czym ma system zarządzać to już wiem, wiem też jakbym go chciał rozbudować później.Ale w dobie dostępności internetu naczytałem się chyba za dużo i mam mętlik.
Zakładam, że wszelkie instalacje wykonam samodzielnie. Z zaprogramowaniem również sobie poradzę. Teraz jedynie kwestia systemu, a co niejednokrotnie wiąże się z poprowadzeniem odpowiedniej instalacji.
Jeśli chodzi o koszty, na początek chciałbym wdrożyć w życie sterowanie oświetleniem, oraz roletami zewnętrznymi, sterowane INTERNET via Piolot. Jak kupie stoły,krzesła itp (wyposazenie) i mi coś pieniędzy zostanie to pomyślę nad dalszą rozbudową. Ale na etapie budowy instalacji i wykanczania budynku te 2 priorytety muszą już działać w momencie wprowadzki.
Byłbym wdzięczny za jakieś podpowiedzi.Od wykonawców takowych instalacji. Liczę na to, że potraktujecie temat, za godzien uwagi, bo wiele osób boryka się z takim dylematem jak ja.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Seti
Czytelnik
Czytelnik

Re: Co wybrac ?Prosze o porade.

Post autor: Seti » śr wrz 05, 2007 12:03

Witam.