Megafony przez sieć lokalną?

EIB, KNX, LAN, WAN, instalacje alarmowe oraz telefoniczne.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
kingstonnn
Rozmówca
Rozmówca

Megafony przez sieć lokalną?

Post autor: kingstonnn » sob gru 06, 2008 9:16

Witam

Nie doszukałem się tematu więc może zapytam wprost expertów.

Jest hala z biurowcem ,jest zrobiona sieć logiczna ,moje zapytanie ,czy jest możliwość podłączenia megafonu na hali przez sieć logiczną? Czyli siedzi sobie powiedzmy prezes w biurze przed komputerem, załącza mikrofon i wzywa kogos przez megafon do biura. Podobno wiele marketów tak ma, ponieważ nie miałem z tym do czynienia prosiłbym o jakieś informacje na ten temat, jaki sprzęt, co i jak?

Moje drugie pytanie, jakie kamery IP Panstwo za w miare rozsądne pieniadze by polecili, potrzebuje kupić 2 kamery IP zewnętrzne oraz 3 kamery na hale z dobrym zoomem.

z góry dziękuje za wszystkie podpowiedzi

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

william
Rozmówca
Rozmówca

Re: megafony przez sieć lokalną?

Post autor: william » sob gru 06, 2008 10:19

Tak, okablowanie sieci strukturalnej (skrętka) może zostać bez problemu wykorzystane do instalacji radiowęzłowej (120V)

Piotr_CT
Rozmówca
Rozmówca
Kontakt:

Post autor: Piotr_CT » sob gru 06, 2008 11:13

A to nie chodzi przypadkiem o podanie sygnału DO!! sieci LAN a nie tylko wykorzystanie wolnej skrętki ??

My używamy podobnych sprzętów ale są to znacząco drogie bo Extron kosztuje ponad 700$ za moduł. Ale dzięki temu każde urządzenie posiada swój adres i na każdy głośnik można podać inny sygnał.
Może dało by rade zaadoptować urządzenia Apple czy Linksys.
Ale na pewno są inne tańsze systemy rozgłoszeniowe po sieciach LAN.