Podłączenie puszki

Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego.
Regulamin forum
Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego. Zalecenie aby wezwać Elektryka z uprawnieniami zawsze wynika z troski o Twoje bezpieczeństwo. Jeżeli nie rozumiesz tego co robisz - nie ryzykuj życia!
Marcin zarowkiewicz
Rozmówca
Rozmówca

Podłączenie puszki

Post autor: Marcin zarowkiewicz » sob lis 23, 2019 11:28

Jestem laikiem 100%.Mam problem z podłączenie puszki chodzi mi o dwa swiatla oddzielne włączniki do tych swiateł oraz kontaktk.Mialem remont w domu odłączylem z puszki kable i nie mam pojęcia jak podłączyć.
Próbowałem metodą prób i błędów niestety jest to nie zbyt mądry pomysł,wiem że dla elektryka pewnie nie jest to skąplikowane lecz dla mnie jest to czarna magia.Wysyłam zdjecie puszki i prosze o pomoc jak podłączyc kable,te które sa połączone czerwona spinką są dobrze ponieważ ich nie ruszałem.Zdjecie w załączniku
Załączniki
IMG_20191122_221241.jpg
Puszka

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

Awatar użytkownika
dawidgta
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany

Podłączenie puszki

Post autor: dawidgta » sob lis 23, 2019 16:36

Niestety nikt ci nie pomoże bo z zdjęcia nie wywróży do czego one są podłączone. Trzeba być na miejscu. Jeśli nie masz wogóle pojęcia to zaproś elektryka. Zanim zrobisz sobię krzywdę albo zwarcie i puścisz z dymem mieszkanie.

Marcin zarowkiewicz
Rozmówca
Rozmówca

Podłączenie puszki

Post autor: Marcin zarowkiewicz » sob lis 23, 2019 17:20