Porada na początek w sprawie uprawnień do wykonania instalacji

Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego.
Regulamin forum
Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego. Zalecenie aby wezwać Elektryka z uprawnieniami zawsze wynika z troski o Twoje bezpieczeństwo. Jeżeli nie rozumiesz tego co robisz - nie ryzykuj życia!
Grzegorz.Kulawiak
Czytelnik
Czytelnik

Post autor: Grzegorz.Kulawiak » ndz cze 07, 2020 19:59

Witam.
Jestem elektrykiem z zawodu po szkole zawodowej, a także mam uprawnienia sep typu e.
Moje pytanie brzmi.
Jakie uprawnienia potrzebuje do wykonywania instalacji elektrycznej w domach jednorodzinnych. Jak to wygląda w praktyce? Energetyka robi do zk a ja co potrzebuje dalej?
Mam doświadczenie. Tylko szef nie dopuszczał do takich spraw

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

marekgie
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: marekgie » pn lip 27, 2020 12:54

Polecam zainteresować się również instalacjami fotowoltaicznymi!

Awatar użytkownika
dawidgta
Elektryk zadeklarowany
Elektryk zadeklarowany

Post autor: dawidgta » wt lip 28, 2020 7:52

Grzegorz.Kulawiak pisze:
ndz cze 07, 2020 19:59
Moje pytanie brzmi.
Jakie uprawnienia potrzebuje do wykonywania instalacji elektrycznej w domach jednorodzinnych. Jak to wygląda w praktyce? Energetyka robi do zk a ja co potrzebuje dalej?
Mam doświadczenie. Tylko szef nie dopuszczał do takich spraw