Projekt rozdzielnicy: piwnica i ogród

Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego.
Regulamin forum
Jeżeli nie jesteś elektrykiem zadaj pytanie tutaj. Dyskusja na innych forach wymaga odpowiedniego przygotowania zawodowego. Zalecenie aby wezwać Elektryka z uprawnieniami zawsze wynika z troski o Twoje bezpieczeństwo. Jeżeli nie rozumiesz tego co robisz - nie ryzykuj życia!
BartoszB
Czytelnik
Czytelnik

Post autor: BartoszB » ndz cze 21, 2020 20:36

Cześć, proszę o sprawdzenie, czy projekt nie zawiera błędów - screeny w załączniku. To mój pierwszy taki większy projekt, nie jestem elektrykiem ale mam ogólne pojęcie i chciałem stworzyć coś co będzie odpowiadało wymaganiom właściciela domu i nie będzie zrobione po kosztach i na łatwiznę.

Wygląda to tak:
dom jednorodzinny, mieszkanie i elewacja po remoncie generalnym, instalacja i rozdzielnica w mieszkaniu już zrobione (przez elektryka podczas budowy). Zabezpieczenie przedlicznikowe B25. Stamtąd przewód prowadzony jest do piwnicy i tam jest wstawiona podtynkowa rozdzielnica gdzie będzie dziać się teraz główna akcja. Jest tam teraz wstawiony trójfazowy "es" b16 i stąd jest przewód do tej nowej rozdzielnicy w mieszkaniu. Wyprowadzone też zostały nowe przewody do pieca, gniazda trójfazowego na zewnątrz, płyty indykcyjnej (w tej chwili jest kuchenka gazowa) i ziemny kabel to ogrodu - wszystkie schodzą się w tym miejscu.
Teraz chcę to pospinać, przy czym właściciel domu chce mieć możliwość wyłączenia jednym pstryknięciem oddzielnie całego mieszkania, piwnicy oraz ogrodu, ot taka fantazja. Dlatego postanowiłem w istniejącej wstawić takie esy trójfazowe plus dodać kolejne na indukcję i gniazda trójfazowe.