Rejestr pisemnych poleceń na pracę

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
krzaczek
Rozmówca
Rozmówca

Rejestr pisemnych poleceń na pracę

Post autor: krzaczek » śr sty 12, 2011 10:21

Witam Koleżanki i Kolegów i proszę o pomoc.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r.
w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych, I teraz pytanie. Pracuję w firmie, która prowadzi eksploatację sieci el-en na podstawie umowy stałej z właścicielem tejże sieci. Przez właściciela sieci zostałem upoważniony do wydawania poleceń na pracę. Ponieważ sieć jest rozległa, jej właściciel podpisał podobne umowy również z innymi firmami (każda działa na uzgodnionym obszarze). Do tej pory każdy poleceniodawca prowadził swój rejestr poleceń pisemnych i sytuacja była jasna. Teraz właściciel sieci postanowił stworzyć centralny rejestr poleceń (komputerowy - z dostępem przez Internet). Czy coś takiego jest zgodne z rozporządzeniem? Właściciel sieci nie jest moim pracodawcą, to po pierwsze. Po drugie rejestr ma być wspólny dla różnych firm i nie będzie zachowanej ciągłości numeracji poleceń w każdej z tych firm. Czy ktoś spotkał się z podobną sytuacją?

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

dominator
Rozmówca
Rozmówca

Re: Rejestr pisemnych poleceń na pracę

Post autor: dominator » pt sty 14, 2011 18:28

Witam.
Nie spotkałem się z taką sytuacją, natomiast uważam, że właściciel instalacji ma całkowite prawo do stworzenia sobie takiego rejestru gdyż to on odpowiada za sieć.
---------------------------------------------------------------------------------