Uprawnienia budowlane a projektowanie SAP

Regulacje prawne w odróżnieniu od wiedzy technicznej nie zawsze są logiczne. Dyskusja wątpliwości pozwala na poprawną ich interpretację.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
zygimar
Rozmówca
Rozmówca

Uprawnienia budowlane a projektowanie SAP

Post autor: zygimar » pt gru 02, 2011 8:39

Koledzy czy zakres uprawnień projektowych obejmuje projekty:
systemów sygnalizacji pożarowej, DSO, CCTV, TV, LAN, kontrola dostępu - czyli teletechniczne oprócz telefonów

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

MaciekW
Rozmówca
Rozmówca

Re: Uprawnienia budowlane a projektowanie SAP

Post autor: MaciekW » pt gru 02, 2011 17:00

Chyba zjadło ci w twoim pytaniu jakieś słowo bo nie rozumiem sensu ?
O jakie uprawnienia pytasz ?

zygimar
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: zygimar » sob gru 03, 2011 10:46

No forum elektryczne więc specjalnośc elektryczna

melon
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: melon » sob gru 03, 2011 11:30

No forum elektryczne więc specjalnośc elektryczna
Oczywiście, projektant instalacji elektrycznej może wykonywać projekty instalacji słaboprądowych, nic nie stoi na przeszkodzie jeżeli ma w tym względzie pojęcie czy wymagane przez producenta tych systemów przeszkolenie i uzyskane certyfikaty.

MaciekW
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: MaciekW » sob gru 03, 2011 14:15

Naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie ?
Jestem w posiadaniu dwóch odpowiedzi na podobnie postawione pytanie. Jedna odpowiedź z izby mazowieckiej a druga z krakowskiej, które stwierdziły ze do projektów słaboprądowych właściwymi uprawnieniami są uprawnienia telekomunikacyjne. Oczywiście w niczym nie przeszkadza mi to wykonywać i podpisywać projektów słaboprądowych z moimi uprawnieniami elektrycznymi :)

Awatar użytkownika
pm001
Elektryk Aktywny