PE4 czy PROTON+

Oprogramowanie CAD oraz obliczeniowe dla elektryki. Programowanie sterowników oraz systemy SCADA.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
nottin
Rozmówca
Rozmówca

PE4 czy PROTON+

Post autor: nottin » śr lis 17, 2010 22:48

Pytanie jak w tytule, który program by Panowie polecili? Pozdrawiam.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
EnergoTools
Administrator forum
Administrator forum
Kontakt:

Re: PE4 czy PROTON+

Post autor: EnergoTools » pt lis 19, 2010 19:03

Witam,

Na tak postawione pytanie odpowiem: oczywiście PROTON+ ze względu np. na większą funkcjonalność.

Pozdrawiam,
Jacek.
Jacek Gońka (Admin)
EnergoTools jest operatorem ISE.pl - aby być Elektrykiem oraz Eltarg.PL - rynek elektrotechniki
Więcej informacji o mnie...

nottin
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: nottin » sob lis 20, 2010 23:17

Zdziwiłbym się gdyby kolega polecił produkt konkurencji, tj. PE4. Pozdrawiam.

breniek
Czytelnik
Czytelnik

Post autor: breniek » pn lip 18, 2011 11:44

życzę szczęścia z Protonem mam go od jakiegoś czasu i już kilka razy próbowałem go podejść na spokojnie niestety nie daję rady kiedy w Krystynie wklepywałem całe piętra po kilkaset pozycji w ciągu godziny
teraz kombinuję jak podejść szefa na PE4 nie jest tak wszechstronny jak Proton ale to i tak mniejsze zło - próbowałem wersję demo

maras
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: maras » pt lip 22, 2011 10:54

breniek pisze:życzę szczęścia z Protonem mam go od jakiegoś czasu i już kilka razy próbowałem go podejść na spokojnie niestety nie daję rady kiedy w Krystynie wklepywałem całe piętra po kilkaset pozycji w ciągu godziny
teraz kombinuję jak podejść szefa na PE4 nie jest tak wszechstronny jak Proton ale to i tak mniejsze zło - próbowałem wersję demo