Miernik prądu upływu

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
marcin767
Rozmówca
Rozmówca

Miernik prądu upływu

Post autor: marcin767 » pn gru 04, 2017 23:12

Dzień dobry!
Proszę o poradę miernik cęgowy prądu upływu jaki wybrać?
W zasadzie nie tylko upływność będę tym chciał zmierzyć ale ogólnie małe prądy AC

Rozważam Metrel MD9272 lub Kyoritsu KEW 2432
Szczególnie w KEW 2432 zaciekawiły mnie funkcje pomiaru WIDE i częstotliwości podstawowej

Czy ktoś używał i może polecić któryś?

A propos jak inaczej zmierzyć prąd upływu nie używając cęgowego miernika?

Pozdrawiam
Marcin

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Re: Miernik prądu upływu

Post autor: elmontjs » wt gru 05, 2017 9:12

marcin767 pisze:A propos jak inaczej zmierzyć prąd upływu nie używając cęgowego miernika?
Masz tu, w rozdz, 2.4: http://edwardmusial.republika.pl/pliki/bad_ochr.pdf..

Co do miernika , porównaj parametry i wybierz ten , który wydaje Ci sie być lepszym, Ja zwróciłbym uwagę na szerokość rozwarcia cęg (czasem brakuje). A jeżeli nie robisz takich pomiarów dużo , weź pod uwagę może mniej zaawansowany, ale tańszy : CMP-200 Sonela.
Człowiek uczy się całe życie i ...

Awatar użytkownika
macbrz
Jestem Elektrykiem
Jestem Elektrykiem
Kontakt:

Re: Miernik prądu upływu

Post autor: macbrz » czw gru 07, 2017 8:19

Zależy od potrzebnego zakresu pomiarowego.
Bez opcji filtra na niewiele się przyda na pracujących instalacjach( np. Fluke360)
Bardzo dobry Benning CM9 lub inny z rozdzielczością 1mikroA i obcięciem pasma do 50 Hz.