Nowa PN o pomiarach

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Nowa PN o pomiarach

Post autor: domsat » pt sie 12, 2016 9:44

Dzisiejszy news:
"W lipcu 2016 roku Polski Komitet Normalizacyjny wydał normę PN-HD 60364–6:2016–07 – wersja angielska – Instalacje elektryczne niskiego napięcia – Część 6: Sprawdzanie. W stosunku do edycji z 2008 r. zostały wprowadzone zmiany w wymaganiach dotyczących sprawdzania odbiorczego oraz sprawdzania okresowego."
Czy ktoś wie o tych zmianach, czy są istotne dla pomiarowca ?
Tylko proszę nie odpowiadać, że mam sobie kupić normę i przetłumaczyć !

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

domsat
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Re: Nowa PN o pomiarach

Post autor: domsat » czw wrz 22, 2016 21:25