Obliczanie impedancji bezpiecznika

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
bobdeejay
Rozmówca
Rozmówca

Obliczanie impedancji bezpiecznika

Post autor: bobdeejay » czw lut 16, 2017 14:28

Witam, mam pytanie, orientuję się może ktoś jak obliczyć impedancje bezpiecznika WT-00 690V ? posiadam tabelke na 400V a potrzebuję na 690V, Mógłby ktoś pokazać jak to trzeba obliczyć ?

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Re: Obliczanie impedancji bezpiecznika

Post autor: elmontjs » czw lut 16, 2017 15:18

bobdeejay pisze:orientuję się może ktoś jak obliczyć impedancje bezpiecznika
Impedancje każdego przewodnika można obliczyć : Z=R+jX , ale myślę że kol. nie wie o co pyta bo taka impedancja nie jest raczej nikomu do niczego potrzebna.
Człowiek uczy się całe życie i ...

bobdeejay
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: bobdeejay » czw lut 16, 2017 15:26

potrzebuję wartości do impedancji pętli zwarcia lub jak to obliczyć, do protokołu z pomiarów

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: elmontjs » czw lut 16, 2017 15:36

potrzebujesz wartość dopuszczalnej impedancji pętli zwarcia obwodu , czy wartość impedancji samego bezpiecznika ?... to zasadnicza różnica ?

bobdeejay
Rozmówca
Rozmówca

Post autor: bobdeejay » czw lut 16, 2017 15:49

pętli zwarcia obwodu

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: elmontjs » czw lut 16, 2017 16:01

bobdeejay pisze:pętli zwarcia obwodu