Pomiar impedancji pętli zwarcia oświetlenia.

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dper20
Rozmówca
Rozmówca

Pomiar impedancji pętli zwarcia oświetlenia.

Post autor: dper20 » pn sty 30, 2017 12:25

Witam
W sklepie zostało zamontowane nowe oświetlenie tzn. Szynoprzewody .
Instalacja już była i teraz pytanie czy trzeba robić pomiary pętli zwarcia ?
Pytanie może dziwne, ale nie wglebialem się jeszcze w tematykę pomiarową.
Pozdrawiam

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Wyjątkowa promocja

Andrzej19903
Rozmówca
Rozmówca

Re: Pomiar impedancji pętli zwarcia oświetlenia.

Post autor: Andrzej19903 » wt sty 31, 2017 7:35

Po każdej zmianie w instalacji elektrycznej należy przeprowadzać stosowne próby i badania. W tym wypadku został zainstalowany szynoprzewód na oświetlenie i należy dokonać stosownych pomiarów.

Awatar użytkownika
elmontjs
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny

Post autor: elmontjs » wt sty 31, 2017 10:27

dper20 pisze:W sklepie zostało zamontowane nowe oświetlenie tzn. Szynoprzewody .
Instalacja już była i teraz pytanie czy trzeba robić pomiary pętli zwarcia ?
Jeżeli ochrona przeciwporażeniowa przy uszkodzeniu dla wspomnianego oświetlenia ma się opierać na samoczynnym wyłączeniu zasilania , to pomiar IPZ jest potrzebny ( no i ocena skuteczności SWZ) a może zastosowano tam inny środek ochrony? .. to trzeba wiedzieć.
Człowiek uczy się całe życie i ...

Awatar użytkownika
Elektro-Serwis
Elektryk Aktywny
Elektryk Aktywny
Kontakt:

Post autor: Elektro-Serwis » ndz lut 05, 2017 0:24

Witam
No to kamyczek do tego tematu.
A czy w przypadku tego szynoprzewodu potrzebne są pomiary przy zmianie lamp lub ich przesunięciu miejscami
Pozdrawiam DareckY

Awatar użytkownika
Ramzes2
Rozmówca
Rozmówca