Pomiary z punktu widzenia opłacalności i zarobków

Badania i pomiary urządzeń elektroenergetycznych.
Regulamin forum
Na tym forum głos mogą zabierać tylko profesjonaliści! Zadeklaruj, że jesteś Elektrykiem dołączając do Grupy: Elektrycy lub przejdź na forum Nie jestem elektrykiem.
"Grupa Elektrycy" Forum Nie jestem elektrykiem
ODPOWIEDZ
Michal123321
Rozmówca
Rozmówca

Pomiary z punktu widzenia opłacalności i zarobków

Post autor: Michal123321 » pn gru 23, 2013 12:51

Witam wszystkich.

Nie będę ukrywał że na te forum trafiłem za względu na uprzejmość niektórych osób w dzieleniu się wiedzą co na innych forach jest rzadkością a nawet świętem narodowym tak więc:

Myślę nad zajęciem się pomiarami elektrycznymi stąd parę pytań :

1) Jak wygląda rynek jeżeli chodzi o ilość zleceń. Sprzęt trochę kosztuje tak więc martwię się o opłacalność inwestycji.

2) Cennik tzn od punktu czy od całości ? Jeżeli od punktu to ile ?

3) Czy pomiary muszą wykonywać dwie osoby czy jedna jeżeli ma wszystkie uprawnienia ? Czy druga osoba też musi mieć uprawnienia na pomiary czy wystarczy samo E.

4) Jak już wcześniej wspomniałem sprzęt i jego cena to jaki polecacie ?

Na razie to tylko przymiarka więc pytania bardziej ogólne ale od czegoś trzeba zacząć myśleć. No i uprawnienia które też są przede mną.

Jeżeli kogoś będzie zbierać na docinki to proszę sobie darować temat.

Post autor: sklep dla Elektryków » teraz

Profesjonalny wskaźnik w super cenie

electrics
Rozmówca
Rozmówca

Re: Pomiaru z punktu widzenia opłacalności i zarobków

Post autor: electrics » pn gru 23, 2013 14:18