Znaleziono 23 wyniki

autor: warlock76
pt gru 14, 2018 18:45
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Zabezpieczenie główne - warunki przyłączeniowe Tauron
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 954

Zabezpieczenie główne - warunki przyłączeniowe Tauron

Witam Potrzebny Ci elektryk, który nakreśli i uzgodni w ZE schemat instalacji przyłączeniowej, jak wszystko będzie OK to wykona ją jak na uzgodnionym schemacie. Wypełni i podpisze oświadczenie o gotowości instalacji elektrycznej, powinien mieć D z pomiarami. Na koniec przyjedzie ktoś z ZE i zaplombu...
czw lip 12, 2018 12:26
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Moc przyłączeniowa mieszkanie 90m2, 3 fazy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 695

Moc przyłączeniowa mieszkanie 90m2, 3 fazy

Myślę że po 25A na każdą fazę wystarczy i zwykła taryfa G11. Jeśli będzie za mało to można dokupić moc i zwiększyć do 32A. Witam Czlowiek pyta o moc a dostal odpowiedz jaka wartosc maja miec zabezpieczenia przedlicznikowe;) Według tabel jednego z operatorow: 3f 25A-12,5kW; 3f 32A 16,5kW. Są to moce...
pt sty 19, 2018 13:33
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Pomiar instalacji odgromowej miernikiem Metrel MI 2086
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1018

Re: Pomiar instalacji odgromowej miernikiem Metrel MI 2086

Witam
Pomiędzy cęgami powinno być conajmniej 30cm.
Można wykonywać pomiar za pomocą metody czteroprzewodowej z cęgami A1018.
Pozdrawiam
Jarosław
śr sty 17, 2018 7:08
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Pomiar instalacji odgromowej miernikiem Metrel MI 2086
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1018

Re: Pomiar instalacji odgromowej miernikiem Metrel MI 2086

Witam
Do pomiaru metodą dwucęgową potrzebujesz cęgi o nr low range clamp A1018 i standard clamp A1019. W HELP miernika podczas ustawienia na pomiar uziemienia z dwoma cęgami jest rysunek jak podłączyć.
Pozdrawiam
Jarosław
ndz gru 24, 2017 10:42
Forum: Dyskusje o elektryce, elektrykach i nie tylko
Temat: Życzenia Świąteczne
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 359

Re: Życzenia Świąteczne