Znaleziono 1966 wyników

autor: elmontjs
pt sty 15, 2021 15:43
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: kompensacja mocy biernej
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 49

kompensacja mocy biernej

Posiadam pomiary mocy biernej, czynnej, pozornej, tg fi i cos fi i na tej podstawie mam dobrać baterie kondensatora. Jakie ma kolega pomiary ? , Odczyty z licznika to zaledwie wskazówka. Aby prawidłowo dobrać urządzenie kompensacyjne (ilość, wielkość stopni oraz charakter) należy przeprowadzić pomi...
śr sty 13, 2021 11:00
Temat: Rozporządzenie MI a WLZ
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 153

Rozporządzenie MI a WLZ

dominik.dk pisze:
śr sty 13, 2021 8:09
A co jeśli w projekcie WLZ jest 4x?
Tu zdania są podzielone, bo niektórzy nie uznają WLZ-ów jako części odbiorczej, choć takich projektów jest już coraz mniej (moje obserwacje). W każdym razie 4-żyłowy WLZ jest niezgodny z literą prawa.
śr sty 13, 2021 10:59

Rozporządzenie MI a WLZ

dominik.dk pisze:
śr sty 13, 2021 8:09
A co jeśli w projekcie WLZ jest 4x?
Tu zdania są podzielone, bo niektórzy nie uznają WLZ-ów jako części odbiorczej, choć takich projektów jest już coraz mniej (moje obserwacje). W każdym razie 4-żyłowy WLZ jest niezgodny z literą prawa.
pn sty 11, 2021 23:53
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Prośba o ocenę pomysłu
Odpowiedzi: 64
Odsłony: 54337

Prośba o ocenę pomysłu

Więc póki kolego nie podejmiesz stosownych kroków o których już dawno pisałem, to możesz jedynie swoje wypowiedzi traktować (i tak samo jesteś odbierany) w kategorii radosnej twórczości ;) Porównujesz się do Tesli i Edisona a różnica jest taka, że oni pokazali światu gotowe rozwiązania i zderzyli si...
pn sty 11, 2021 23:17

Rozporządzenie MI a WLZ

dominik.dk pisze:
pn sty 11, 2021 17:07
Co jeśli w projekcie WLZ jest 5 żyłowy a ułożono by mimo wszystko 4 żyłowy, chociażby ze względu na koszty.
Masz kolego treść rozporządzenia, masz projekt zgodny z rozporządzeniem, więc wybacz ale argument ekonomiczny nic tu nie usprawiedliwia - to błąd.