Znaleziono 2051 wyników

autor: elmontjs
wt maja 04, 2021 22:14
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Wartości dopuszczalne impedancji - negatywny protokół pomiarowy
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 51

Wartości dopuszczalne impedancji - negatywny protokół pomiarowy

Przejrzyj tej protokół dokładnie, same pomiary to nie koniec przeglądu, może są jakies uwagi z oględzin, które dyskwalifikują tą instalację. Co do rubryki "Uwagi" trudno stwierdzić czy słowo "neg." jest podkreślone czy przekreślone. Bardzo niechlujny ten protokół to fakt.
wt maja 04, 2021 22:04
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1304

Napięcie w sieci ponad 253V

Inicjator pisze:
pn maja 03, 2021 16:54
widziałem urzadzenie przepięciowe o takich wartościach napięcia w ramach odpowiedzi nie podam ani sklepu ani modelu ale warto rozpatrzeć zastosowanie układu warystorowego
Mam prośbę, mógłbyś to poprzeć konkretnym przykładem, bo albo nie wiesz o czym mówisz, albo mnie coś umknęło.
ndz maja 02, 2021 23:40
Temat: Bezpieczeństwo podczas stosowania przedłużaczy
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 7970

Bezpieczeństwo podczas stosowania przedłużaczy

disaster pisze:
ndz maja 02, 2021 23:24
Stara prawda - chcesz mieć dobry przedłużacz - zrób go sobie sam.
No nie bardzo, chcesz go używać w firmie ...musisz certyfikować - kto się będzie w to bawił.
ndz maja 02, 2021 23:22
Temat: Bezpieczeństwo podczas stosowania przedłużaczy
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 7970

Bezpieczeństwo podczas stosowania przedłużaczy

Pokaże Wam lekceważenie zasad budowy przedłużaczy, nadawania klasy ochronności, czy zasady obciążalności przewodów, wtyczek i gniazd, jakim wykazują się nasi polscy producenci. Nasi producenci stają się "lepsi" od taniej dalekowschodniej produkcji. Proszę:
sob maja 01, 2021 22:30
Forum: Energia odnawialna
Temat: Połączenia wyrównawcze/uziemienia.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 1496

Połączenia wyrównawcze/uziemienia.