Znaleziono 2229 wyników

autor: elmontjs
śr sty 19, 2022 23:23
Forum: Zdjęcia i filmy
Temat: Smaczki z PRL, czy nowożytne żarty?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 6

Smaczki z PRL, czy nowożytne żarty?

...nie wiem, ale się dziś przednio uśmiałem :lol:
śr sty 19, 2022 23:16
Temat: Gdzie błąd?
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 820

Gdzie błąd?

2. Aparaty F13 to wyłączniki? Tak, to wyzwalacze na część oświetlenia zewnętrznego ...są ok. 1. Co to jest to czarne z prawej strony, między maskownicą a drzwiami? Co to jest to czarne po prawej stronie na dole ? Przycisk sterowniczy ! I jesteście już blisko :D Sam pomysł serii,...., uważam za bard...
śr sty 19, 2022 15:08
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Instrukcja eksploatacji stacji elektroenergetycznej.
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 85

Instrukcja eksploatacji stacji elektroenergetycznej.

że przeglądom rocznym podlegają elementy budynku budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu. To prawda i jeżeli instalacja elektryczna jest na zewnątrz, bądź pracuje w otoczeniu o niszczących działaniu ...
wt sty 18, 2022 23:18

Gdzie błąd?

Jak nie znudziły Was "dwie kulki i armatka" :D , to mam kolejną ciekawostkę do wyłapania (żeby to dostrzec, nie trzeba zdejmować maskownicy ;) ) :
wt sty 18, 2022 23:11
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 412

Czy aparat różnicowo-nadprądowy 1p+N zamiast różnicówek i sSek to nadmiar?

polecasz link, a sam go nie przeczytałeś, bo wtedy wiedziałbyś, że selektywny to nie to samo co krótkozwłoczny. Fakt, mój błąd, selektywny = zwłoczny. Nie czytam ich, bo ta lektura już dawnoa za mną, jednak to dowód, że czasem trzeba wrócić do podstaw :D - rutyna gubi. Taki RCD oznaczony jest liter...
wt sty 18, 2022 23:04

Gdzie błąd?