Znaleziono 2066 wyników

autor: elmontjs
sob maja 22, 2021 14:36
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1747

Napięcie w sieci ponad 253V

Czy jeżeli wchodzą to ZE musi je ustabilizować ? Jeżeli wchodzą asymetryczne napięcia z ZE, to falownik po prostu się do nich dostosuje produkując napięcie o wartości ciut wyższej niż dostaje po to żeby "wypychać" energię do sieci. Są rzeczywiście zależności normatywne dotyczące asymetrii napięć i ...
sob maja 22, 2021 13:46

Czyli napięcia na fazach może wynosić teoretycznie 210, 240, 250 i będzie ok ? ( Bo mieści się w normie) czy te wartości też muszą zawierać się w zbliżonych widełkach? Nie znam się na falownikach, wydaje mi się, że powinien to napięcie w miarę możliwości symetryzować. Niemniej jednak, ważne jest sp...
sob maja 22, 2021 11:14

krislord81 pisze:
sob maja 22, 2021 8:29
Wiem że dopuszczalne norma napięcia to do 243V.
Dopuszczalne to 253V.
krislord81 pisze:
sob maja 22, 2021 8:29
U mnie pokazało 216, 240, 260
A jakie napięcia występują przy wyłączonym falowniku ? Nie słyszałem o parametrze asymetrii napięcia, po prostu wszystkie fazy mają się mieścić w widełkach 230 +/- 10%
czw maja 20, 2021 11:44
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Zabezpieczenie w rozdzielni a moc maszyny.
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 957

Zabezpieczenie w rozdzielni a moc maszyny.

sebik76 pisze:
śr maja 19, 2021 19:48
Ogolnie maszyna ma być zasilana ze stacji trafo 630 kVA
Upewnij się czy ta moc jest w umowie. Moc znamionową transformatora mogą ograniczać (do mocy zakontraktowanej) zabezpieczenia po stronie SN lub nn, zależy gdzie realizowany jest pomiar.
śr maja 19, 2021 18:32
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Zabezpieczenie w rozdzielni a moc maszyny.
Odsłony: 957

Zabezpieczenie w rozdzielni a moc maszyny.