Znaleziono 2037 wyników

autor: elmontjs
śr kwie 14, 2021 12:45
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Wybija bezpiecznik przy podłączeniu podgrzewacza wody
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 34

Wybija bezpiecznik przy podłączeniu podgrzewacza wody

Więc tak: - przewód w instalacji 2,5 mm zabezpieczony bezpiecznikiem 16A jest jak najbardziej prawidłowym rozwiązaniem - prąd znamionowy podgrzewacza wynosi 29,5A (29,5A>16A), więc nie ma prawa pracować na tym obwodzie i to że wybija jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem. Pozostaje wymienić podg...
pn kwie 12, 2021 22:04
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Pomiar małych prądów AC
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2914

Pomiar małych prądów AC

BartoszK pisze:
pn kwie 12, 2021 8:23
Szukaj: konwerter (lub przetwornik) sygnału 4-20 mA
Dzięki, ale to wciąż nie to, mnie chodzi o sygnał wejściowy AC a tu jest DC.
ndz kwie 11, 2021 22:24
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 89

Napięcie w sieci ponad 253V

Kolego, koszt zależy od mocy. Nie, to nie falowniki, to autotransformatory na bardzo szybkich serwonapędach. Niestety , tu nazwy nie podam z wiadomych względów, ale podeśle na PW.
ndz kwie 11, 2021 20:55
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 89

Napięcie w sieci ponad 253V

Mamy więc tutaj nowy problem o którym inwestorzy PV nie mają pojęcia na etapie namawiania i montażu PV. Falowniki przy napięciu sieci 253V "odstawiają" panele z produkcji bo marne sieci OSD nie łykną jej. To już norma, przekonują się o tym powoli użytkownicy PV. Pół biedy, jak falownik przy 253V si...
ndz kwie 11, 2021 20:41
Forum: Energoelektronika
Temat: Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 5682

Falownik Siemmens 1P6SL3310-1TE33-1AA3

Pazer pisze:
ndz kwie 11, 2021 18:33
... czy można je pominąć ?
Skoro są, to powinny być. I radziłbym ich nie pomijać, nie chciałbyś zobaczyć jakie zakłócenia robi w sieci falownik bez filtra. O spełnieniu warunków THD można zapomnieć.
czw kwie 08, 2021 22:41