Znaleziono 1894 wyniki

autor: elmontjs
wt wrz 29, 2020 12:47
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: PV a przekrój linii łączącej rozdzielnice
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 49

PV a przekrój linii łączącej rozdzielnice

Niestety spora część dyskusji w internecie na jakie się natknąłem, dotykających tego problemu kończy się stwierdzeniem że to wina ZE i należy zgłaszać do nich problem i oczekiwać obniżenia napięcia w sieci Poniekąd mają racje, bo odbiorca na zaciskach przyłącza nie może mieć napięcia wiekszego niż ...
wt wrz 29, 2020 10:55
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: PV a przekrój linii łączącej rozdzielnice
Odsłony: 49

PV a przekrój linii łączącej rozdzielnice

Wstępne założenia projektowe zakładają że falownik podłączony będzie do rozdzielnicy w garażu. Wzbudziło to moje obawy że względu na sposób podłączenia w/w rozdzielnicy do rozdzielnicy głównej znajdującej się w kotłowni. Połączone są one przewodem 5x4mm2, około 12m całkowitej długości tej linii. Ma...
wt wrz 29, 2020 8:42
Forum: Energoelektronika
Temat: SOFTSTART Sterowanie, bezpieczeństwo.
Odsłony: 4076

SOFTSTART Sterowanie, bezpieczeństwo.

Na schemacie Altistart22 też robi się trójkąt - tylko łączony jakby w drugą stronę. Zastanawiam się jedynie czy nie spowoduje to zmiany kierunku obrotów ?
pn wrz 28, 2020 21:34
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Protokół prac elektrycznych
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 2627

Protokół prac elektrycznych

Inwestor może sobie uważać, co tylko chce. Przepisy mówią jasno ... Niestety kolego , inwestor może sobie żądać czego tylko chce a co nie jest zabronione prawem, bo on za to płaci a wykonawca biorąc usługę przyjmuje warunki inwestora albo szuka innej roboty. Nie jeden SIWZ miałem w rękach z "koncer...
ndz wrz 27, 2020 15:46