Znaleziono 1783 wyniki

autor: elmontjs
śr kwie 08, 2020 23:28
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Fotowoltaika w instalacji TN-C
Odpowiedzi: 252
Odsłony: 6695

Fotowoltaika w instalacji TN-C

normy i Prawo Eneretyczne określają warunki równoległej pracę instalacji PV z publiczną siecią w układzie TNC Do kolegi to raczej nie dociera , że my nie rozmawiamy o sieci publicznej. Czy w ogarniętej normie PN-HD 60364-7-712 przez kolegę jest zapis, że falownika PV nie można podłączyć do publiczn...
śr kwie 08, 2020 13:02
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Przyłącz do budynku i poprawa rozdzielni.
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 185

Przyłącz do budynku i poprawa rozdzielni.

I bądź tu mądry, jedna osoba pisze nigdy miedzi druga nigdy aluminium, ja wziąłem aluminium nieświadomy że jest niby gorsze, ale że wziąłem 4x25 to wydaje mi się że sobie poradzi i z 20 lat wytrzyma... no chyba że trzeb odkopać i położyć miedź??? Wracając do rozdzielni dzwoniłem dzisiaj do "swoich ...
śr kwie 08, 2020 8:43

jeśli wrzucił pan temat do dyskusji to prosiłbym o konkretny zapis i podanie normy, która zabrania podłączenia instalacji PV do pracy równoległej z publiczną siecią zasilającą, która pracuje w układzie TNC posty bez uzasadnienia zapisem w normach nic nie wprowadzają do dyskusji. Zapis o sprzecznośc...
śr kwie 08, 2020 8:13

Przy podłączeniu falownika PV niema zastosowania punk 543.4.3 z normy HD 60364-5-54 ponieważ zacisk PE w falowniku jest podłączony do części przewodzącej dostępnej falownika. ... nie wiem czy rozumiesz co napisałeś , bo ja ...nie. Części przewodzące dostępne są zawsze połączone z zaciskiem PE w każ...
pn kwie 06, 2020 14:46
Temat: Dławik kompensacyjny - jaka temperatura uzwojeń
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 488

Dławik kompensacyjny - jaka temperatura uzwojeń