Znaleziono 99 wyników

autor: krzaczek
pn kwie 27, 2020 16:45
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Opłata za prąd w bloku - jedni dużo placą drudzy mało
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 7929

Opłata za prąd w bloku - jedni dużo placą drudzy mało

Tak na spokojnie. Przepraszam, ale wszelkie informacje uzyskiwane na zasadzie "sąsiad powiedział, że...." są kompletnie niewiarygodne. Bez zobaczenia dokładnych rozliczeń zużycia energii trudno dyskutować. Może się okazać, że sąsiedzi mają w rodzinie energetyka, który przepisał na nich swój deputat ...
ndz kwie 19, 2020 22:09
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Czy mogę zdawać na świadectwo kwalifikacyjne D bez E?
Odpowiedzi: 55
Odsłony: 14627

Czy mogę zdawać na świadectwo kwalifikacyjne D bez E?

Jak najbardziej tak. A im więcej danych poda, najlepiej numer świadectwa, tym łatwiej i szybciej będzie sporządzić duplikat. Od razu uprzedzę kolejne pytanie. Nie, komisja nie informuje pracodawcy o wydaniu duplikatu. A przynajmniej nie ta, w której zasiadam. Pracownik zgłasza się do komisji, podaje...
sob kwie 18, 2020 22:06

Nie wiem jakiej Kolega odpowiedzi się spodziewał. To nie jest kwestia "pójścia na rękę" jakiejś firmie, czy układów komisji z firmą, która jak Kolega napisał jest stałym dostawcą klientów i na niej zarabiacie . Po prostu takie są przepisy. Kurs i egzamin są towarem, na który jest wystawiana faktura,...
sob kwie 18, 2020 13:05

Jeśli na kurs i egzamin kieruje pracodawca, to uprawnienia wysyłane są na adres pracodawcy. Najczęściej jest to po prostu kurs i egzamin dedykowany dla większej liczby osób z tej firmy. Tak po prostu jest łatwiej to zorganizować, często komisja jedzie do zakładu pracy, bo łatwiej dojechać tam 3 osob...
pt kwie 17, 2020 14:13