Znaleziono 5532 wyniki

autor: STANCA
ndz cze 13, 2021 16:15
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Instalacja przepięciowa - czy tak jest poprawnie ?
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 41

Instalacja przepięciowa - czy tak jest poprawnie ?

Zaplątany ten opis jak domek ślimaka. Pokaż nam projekt tego przedsięwzięcia, może być z uwagami powykonawczy. Nie każdemu chce się rysować do Twojego opisu. W razie ubezpieczenia obiektu, likwidator ewentualnej większej szkody może zapytać o projektanta. Ochronniki masz dobrej firmy, ale one same n...
ndz cze 13, 2021 8:22
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Instrukcja eksploatacji
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 53

Instrukcja eksploatacji

autor: STANCA https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001830 Dziennik Ustaw 2019 poz. 1830 Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 28 sierpnia 2019 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych Tekst ogłoszony: D20191830.pdf Status aktu prawnego: obo...
sob cze 12, 2021 21:00
Temat: Podłączenie uziemienia
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 259

Podłączenie uziemienia

Dz.U. 2002 nr 75 poz. 690 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Tekst ogłoszony: D20020690.pdf Status aktu prawnego: akt posiada tekst jednolity http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download...
sob cze 12, 2021 20:26
Temat: Praca jednego elektryka na 2-giej i 3-ciej zmianie
Odpowiedzi: 111
Odsłony: 59408

Praca jednego elektryka na 2-giej i 3-ciej zmianie

Ja dalej cierpliwie czekam na jakieś pozytywne głosy w tym temacie.
Czy żeby pracodawcy chcieli przestrzegać Kodeksu Pracy i Prawa Energetycznego to musi im przypominać prokurator po wypadku?

Ja ten temat przypominam, bo zdaję sobie sprawę jak jest ważny.

STANCA
sob cze 12, 2021 20:09
Temat: wybity bezpiecznik w rozdzielnii
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 218

wybity bezpiecznik w rozdzielnii