Znaleziono 5444 wyniki

autor: STANCA
czw sie 15, 2019 18:47
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Odstęp separacyjny – przeskok impulsu piorunowego do wnętrza obiektu.
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3686

Odstęp separacyjny – przeskok impulsu piorunowego do wnętrza obiektu.

Myśleć przy instalowaniu i okresowych badaniach/przeglądach instalacji.
ndz lip 21, 2019 22:02
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Szkolenia kwalifikacje
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 145

Szkolenia kwalifikacje

Może wartoby się zapoznać: Dz.U. 2005 nr 141 poz. 1189 http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20030890828 Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 lipca 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmu...
ndz lip 21, 2019 11:28
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Pomiary instalacji po przebudowie WLZ
Odpowiedzi: 132
Odsłony: 24187

Pomiary instalacji po przebudowie WLZ

Warto poczytac rozsądne głosy zapisane wcześniej w tym temacie. Zadzwonił kolega mieszkaniec; w jego klatce mieszkaniowej zmieniono WLZ i rozdzielnice mieszkaniowe. Sąsiadka powiedziała jemu, że wycierając gniazdko z kurzu poraził ja prąd, stwierdzil faza na bolcu. Do mieszkan doprowadzono 5x6 mm kw...
pt lip 12, 2019 19:21
Forum: Przydatne linki
Temat: Ochrona przeciwporażeniowa przez samoczynne wyłączanie zasilania
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 131

Ochrona przeciwporażeniowa przez samoczynne wyłączanie zasilania

https://sep.gda.pl/wp-content/uploads/2 ... 17_pdf.pdf

Ochrona przeciwporażeniowa przez samoczynne wyłączanie zasilania –aktualne wymagania, sprawdzanie, obwody z przekształtnikami Stanisław Czapp Gdańsk, 18.12.2017
pn lip 08, 2019 15:40
Temat: Jak to jest z tymi finansami???
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 568

Jak to jest z tymi finansami???