Znaleziono 5430 wyników

autor: STANCA
pn cze 24, 2019 9:55
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: 40 letnia instalacja elektryczna
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 56

40 letnia instalacja elektryczna

Szanowny Panie, tematu nie rozwiążemy przez telefon Moja rada zaprosic elektryka ze stosownymi miernikami, który obejrzy instalację, pomierzy i wyda orzeczenie o stanie. On tez określi co należy zrobić w tej sytuacji. Ja bym się bardziej bał niepewnych styków, wypalonych gniazd bezpiecznikowych i po...
czw cze 06, 2019 21:24
Temat: Elektrycy wynajmowani przez administracje osiedli i spółdzielnie mieszkaniowe
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 677

Elektrycy wynajmowani przez administracje osiedli i spółdzielnie mieszkaniowe

Art. 271. Poświadczenie nieprawdy
Dz.U.2018.0.1600 t.j. - Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny

śr cze 05, 2019 11:25
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3665

Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV

Pomyślimy o tych zapracowanych. A na razie przenoszę mój wpis z innego działu; Firma DEHN partnerem Ise.pl Post autor: STANCA https://www.dehn.pl/pl Firma DEHN POLSKA współpracowała już kiedyś w prowadzeniu seminarium w Wieliczce dla uczestników forum. Spotykamy się często w różnych stronach kraju i...
śr cze 05, 2019 6:47
Temat: Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV

Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV