Znaleziono 48 wyników

autor: sys
wt sty 24, 2012 15:37
Forum: Światło i oświetlenie
Temat: Oświetlenie klatki schodowej
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 9464

Re: Oświetlenie klatki schodowej

A ja poproszę kolegów o radę. Kilka lat temu wykonywałem wymianę instalacji elektrycznej na klatce schodowej w budynku wielorodzinnym wspólnoty mieszkaniowej. W sumie rozświetliłem wszystkie zakamarki siedmioma żarówkami+siedem przycisków simon ze specjalnymi diodami podświetlanymi 24V . Z racji ogr...
śr paź 22, 2008 0:34
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Sterowanie elektrycznymi roletami okiennymi
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 6177

Re: Sterowanie elektrycznymi roletami okiennymi

Witam! Jeśli mam być jeszcze bardziej szczery, to na Twoim rysunku wszystkimi przyciskami zrobisz to samo. Czyli uruchomisz wszystkie rolety razem. Nie uruchomisz ich pojedyńczo. Wpisanie w google hasła "sterowanie roletami" pokaże Ci rozwiązania np takie: http://www.rcs.net.pl/ Są to jednak rozwią...
wt paź 21, 2008 22:28
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Sterowanie elektrycznymi roletami okiennymi
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 6177

Re: Sterowanie elektrycznymi roletami okiennymi

Witam , troszkę odgrzewam temat. Wykonywałem paręnaście miesięcy temu instalację w pewnym domu, po pewnym czasie klient dołożył sprzęt w postaci 6 rolet okiennych (5 okien równych+ jedne drzwi tarasowe), miałem wykonać dodatkową instalację która umożliwi zamykanie tych rolet każdą z osobna a także p...
czw paź 02, 2008 22:33
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Kemping - jak sprzedawać energię?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2978

Re: Kemping - jak sprzedawać energię?

Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi!
wt wrz 23, 2008 21:42
Temat: Kemping - jak sprzedawać energię?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2978

Kemping - jak sprzedawać energię?