Znaleziono 633 wyniki

autor: luka2nd
sob sty 23, 2021 11:21
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Instalacja odgromowa na budynku z podcieniem wchodzącym na chodnik
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 274

Instalacja odgromowa na budynku z podcieniem wchodzącym na chodnik

Nie znam się na rezystancjach przejścia ale wiem że uziom pionowy jest najgorszym rozwiązaniem ochrony odgromowej. System dobrej ochrony odgromowej polega na długości jej . Tym bardziej w czasach gdzie mamy do czynienia z niskim poziomem wód gruntowych. Jak byłem na szkoleniu, to przy okazji pomiar...
pt sty 15, 2021 12:20
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Odbiór elektryczny domku jednorodzinnego i przewody w kominie wentylacyjnym
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 22751

Odbiór elektryczny domku jednorodzinnego i przewody w kominie wentylacyjnym

Czy ty i ja o tym piszemy- nie. Ty sobie pomiary wykonuj ile chcesz . Tylko o tym że twój protokół po wykonanych badaniach obecnie to papierek bez wartości. I nie możesz go nazwać protokołem badań pomiarów elektrycznych instalacji. Może i ma Kolega rację, nie mam siły drążyć tematu. Tak czy inaczej...
pt sty 15, 2021 12:12
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Wyłączniki nadprądowe w instalacjach eletrycznych
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1742

Wyłączniki nadprądowe w instalacjach eletrycznych

Niech te głosy podają jakikolwiek przepis , normę że wolno takie wartości stosować. Bo ja znam przepisy że należy stosować w gniazdkach 16 A. Jeśli nie podają ci takiego to nich idą się paś na łąkę. Przepisów raczej na to nie ma. Ale zdrowy rozsądek mówi, że nie wyłącznik o prądzie znamionowym 20A ...
pn sty 11, 2021 19:17
Temat: Odbiór elektryczny domku jednorodzinnego i przewody w kominie wentylacyjnym

Simcode pisze:
ndz sty 10, 2021 22:28
No to w czym problem.
No właśnie nie wiem w czym, bo ja żadnego problemu nie dostrzegam. Odbioru instalacji dokonuje osoba z UB. Nigdzie natomiast nie jest napisane, że sama musi wykonać oględziny i pomiary.
ndz sty 10, 2021 17:12