Znaleziono 54 wyniki

autor: 15kVmaciej
ndz lut 09, 2014 18:11
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Pomiary instalacji elektrycznych miernikiem Megger MFT 1835
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 1877

Re: Pomiary instalacji elektrycznych miernikiem Megger MFT 1835

Obsługa jest intuicyjna Witam. Ciekaw jestem co kolega ma na myśli pisząc o "Megierze" te słowa. Osobiście uważam że te słowa bardziej odnoszą się do Fluke. Jakkolwiek znam mocne punkty Meggera, które niektórzy nie wiedzać, jak to pudełko działa, krytykują, to zadowalając się faktem, że obie marki ...
pt sty 31, 2014 14:22
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Przewód wyrównawczy do rury z gazem
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2526

Re: Przewód wyrównawczy do rury z gazem

Takie zwarcie i brak połączeń wyrównawczych głównych to już dwa grzyby w barszczu.
W takiej sytuacji w łazience ostatnią linią obrony będzie zastosowanie się do wszystkich zaleceń opisanych w w/w normie.
czw sty 30, 2014 23:51
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Przewód wyrównawczy do rury z gazem
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 2526

Re: Przewód wyrównawczy do rury z gazem

701.415.2 Ochrona uzupełniająca: dodatkowe połączenie wyrównawcze i próbując jakoby udowodnić nim swoją rację udowodniłeś jedynie, że nie potrafisz właściwie odczytać zapisu normy, ponieważ we wskazanym przez ciebie fragmencie nie pisze, że dotyczy on budynków wielorodzinnych. Witam. Czytam i czyta...
pt sty 24, 2014 18:51
Forum: Dyskusje o elektryce, elektrykach i nie tylko
Temat: Zakupy w hurtowni elektrycznej - jak to jest naprawdę?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3943

Re: Zakupy w hurtowni elektrycznej - jak to jest naprawdę?

hmmm.... czytanie ze zrozumieniem...ciekawe jak jest ze schematami Jakoś sobie radzę.. No, może zbyt emocjonalnie napisałem, w końcu niektórzy może mają takie szczęście, że nie kupują nawet w spożywczym i auta nie tankują. Handel towarem, usługą, to negocjacja pomiędzy wyższym (mającym pieniądz) a ...
pt sty 24, 2014 0:54