Znaleziono 7 wyników

autor: trebot
wt gru 04, 2012 22:33
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Chwilowy zanik napięcia
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 8453

Re: Chwilowy zanik napięcia

Witam! W nocy nie zauważyłem objawów zaniku napięcia. Z reguły zanik obserwowałem w godzinach 8-18. Spadek napięcia jest w godzinach popołudniowo-wieczornych np. dzisiaj 1-faza miała 205V (pomiar zwykłym miernikiem, ale zawsze coś). Zgodnie z radami kolegów z forum została zgłoszona usterka na infol...
śr lis 14, 2012 19:59

Niestety są to zaniki losowe. Początkowo nie zwracałem uwagi, ale gdy powiedzmy w przeciągu 2 tygodni było takich zaników kilka i to w różnych porach dnia zaczęło mnie to niepokoić. Awaria lub "konserwacja" urządzeń przez ZE wymaga czasu więc to są kwestie godzinne a nie sekundowe, a dodatkowo konse...
śr lis 14, 2012 18:55

Linia rocznik 1969 (wiadomość od starszych mieszkańców). Większość odbiorcy indywidualni 1 zakład blacharski (zapewne jakieś migomaty, szlifierki itp.) oraz zakład/y kamieniarski (szlifierki). Na słupach 5 drutów oraz na tych samych słupach poniżej kabel o średnicy około3cm (zwinięte kila drutów w i...
wt lis 13, 2012 23:14

Z ustaleniem wieku linii napowietrznej będzie problem bo prawdopodobnie ZE nie udziela takich informacji. Być może problemem jest transformator pod który podpięto zbyt wielu odbiorców i nie wyrabia, albo jakieś zabezpieczenia. Kabel napowietrzny to podobno drugi obwód który jest prowadzony do części...
pn lis 12, 2012 22:39

Problem był zgłoszony jednostkowo z informacją, że sąsiedzi mają podobnie. Informacja pracownika ZE założymy Panu przed licznikiem urządzenie rejestrujące 7 dni. Jeżeli wystąpi problem zaniku to mogę zgłaszać reklamację, ale co to da. Nie mam sprawdzone jak często to zjawisko występuje i czy akurat ...
pn lis 12, 2012 22:20