Znaleziono 37 wyników

autor: Artur_Dor
ndz paź 10, 2021 15:23
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Odmowa podania informacji o sieci.
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 212

Odmowa podania informacji o sieci.

Dostałeś odpowiedź w jakim układzie pracuje sieć Ale po co Ci przekrój zasilania ?? Zasilanie doprowadzone do ZK jest kablem YKY - a przekrój jak dla Ciebie to nie ma znaczenia. Jeżeli wielomieszkaniowa zabudowa to do ZK jest własność zakładu a reszta to własność spółdzielni Zabezpieczenie sieci - p...
wt sie 17, 2021 16:14
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: "Wspomożenie" uziomu fundamentowego w ochronie odgromowej
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1118

"Wspomożenie" uziomu fundamentowego w ochronie odgromowej

Jeżeli jest uziom 3 ohm to czego tu się czepiać ?? Jak pomiar jest właściwy to co TY chcesz więcej ?? Na zasadzie ja wiem, że zbrojarz to partacz i musiał źle wykonać Jeżeli bednarkę przyspawał do zbrojenia a zbrojenie między sobą jest skręcane, całość jest zalana betonem i zawibrowana - to by znacz...
wt sie 17, 2021 16:06
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Zabezpieczenia przedlicznikowe jak ugryźć
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 2010

Zabezpieczenia przedlicznikowe jak ugryźć

Tak na początek - mam słaby Internet i nie będę pisał z cytatami. Pisząc posty byłem przekonany, że rozmawiamy o przyłączu napowietrznym post nr1 , w powyższym czytam o przyłączu kablowym. Napisałem, że można zmufować przewód x10 z takim samym - a czytam że nic takiego nie napisałem Przyłącz z linek...
wt sie 17, 2021 8:19

Babcia ma a ja nie - a co to za pisanie bzdur ? Robisz nową instalację wg. nowych standardów i po temacie. Jak chcesz robić partyzantkę to osobiście, życzę powodzenia i nie zadawaj pytań tylko rób - TU i na elektrodzie nikt poklasku na to nie da. Napiszesz kilka słów i chcesz pomocy. A My tu wróżbic...
pn sie 16, 2021 17:00