Znaleziono 23 wyniki

autor: Artur_Dor
pn maja 27, 2019 21:03
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Wpięcie bednarki w rozdzielnicy
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 770

Wpięcie bednarki w rozdzielnicy

A nie lepiej skrócić bednarkę poniżej rozdzielnicy zamontować GSU i przejście zrobić linką żo min. 16mm ??
wt mar 12, 2019 21:27
Temat: Modernizacja przyłącza
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 220

Modernizacja przyłącza

Jak Tauron to pewnie TN-C Wnioskując to obecnie masz przyłącz napowietrzny Chcesz z przyłącza napowietrznego kablem "zejść" do tablicy licznikowej i teraz czy tablica będzie wewnątrz czy na zewnątrz budynku. A sam kabel 4x (Al vel Cu) i tu wstawiamy jakiś przekrój dobrany do mocy zamówionej. Zamiast...
czw mar 07, 2019 22:02
Forum: Błędy w sztuce
Temat: Żyła ż/z to wciąż czarna magia
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 3744

Żyła ż/z to wciąż czarna magia

luka2nd pisze:
Oczywiście był to żarcik, aczkolwiek z tego co do tej pory zauważyłem, linie kablowe energetyki w moich okolicach zawsze mają żyłę PEN w kolorze niebieskim i nikt się nie bawi w dodatkowe koszulki.
A u mnie w RE bez tego nie przejdzie odbioru
ndz mar 03, 2019 21:27
Temat: Umowa o przyłączenie do sieci - zwiększenie mocy z 20 do 32 kW
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 396

Umowa o przyłączenie do sieci - zwiększenie mocy z 20 do 32 kW

Zaczynasz zadawać pytania i chcesz odpowiedzi. Rozumie to gratuluję dociekliwości. Ale zadając pytania daj szanse na to by na nie odpowiedzieć. Nie wiemy co to za skrzynka metalowa - od zabezpieczeń ale jakich ... może by dokładniej coś opisać i dołożyć fotki. Część instalacji można robić samemu a c...
czw lut 28, 2019 17:44
Temat: Zmiana przyłącza na izolowane, przeniesienie licznika
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 191

Zmiana przyłącza na izolowane, przeniesienie licznika