Znaleziono 9 wyników

autor: pstryczek_eu
pt lis 24, 2017 16:30
Forum: Przydatne linki
Temat: Wyniki badań wyłączników różnicowoprądowych (RCCB)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2190

Re: Wyniki badań wyłączników różnicowoprądowych (RCCB)

Gdzie można się zapoznać z tymi badaniami???
pt lut 17, 2017 17:23
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Postępowanie/procedura przy niebezpiecznej instalacji
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2210

Re: Postępowanie/procedura przy niebezpiecznej instalacji

Kolego takie rzeczy się zdarzają i starsi elektrycy nie jedno już widzieli. Najważniejsze to sam musisz się zabezpieczyć. Dokładnie udokumentować co zastałeś zdjęcia,opis i stanowczo do właściciela instalacji ze sprawa jest poważna i jeśli masz brać odpowiedzialność za tą instalację to trzeba to zro...
pn maja 16, 2016 0:21
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Czeladnik elektryk - zakres egzaminu
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 11360

Re: Czeladnik elektryk - zakres egzaminu

Kolega electic potwierdził jak się teraz uczy zawodu.To woła o pomstę do nieba. Taka nasza szara rzeczywistość. Nauczyciele tak zarabiają że lepiej nie pisać, O jakichś warsztatach w szkole czy laboratorium do nauki zawodu to nawet nie ma co wspominać. Jedynym wyjściem to szukać samemu i trzeba też ...
śr lut 24, 2016 18:47
Forum: Błędy w sztuce
Temat: Człowiek uczy się przez całe życie...
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 4316

Re: Człowiek uczy się przez całe życie...

Szacunek kolego za opis i sprawną naprawę usterki. Takie sytuacje w blokowiskach zdarzają się coraz częściej i niektóre nawet bardzo doświadczonym w boju elektrykom dadzą tak do myślenia iż spać nie można.
śr lut 24, 2016 18:34
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Niewyjaśniona sytuacja z instalacją elektryczną w mieszkaniu
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 4094

Re: Niewyjaśniona sytuacja z instalacją elektryczną w mieszkaniu