Znaleziono 48 wyników

autor: arlix
sob sie 05, 2017 19:03
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Rozszycie kabli
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 454

Re: Rozszycie kabli

Kolego..... Najlepiej skorzystac z ............usług fachowego elektryka....
wt maja 02, 2017 13:59
Temat: Nowa skrzynka elektryczna - porada
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 1177

Re: Nowa skrzynka elektryczna - porada

Poprowadziłem w całym mieszkaniu elektrykę sam, tak samo sam podłączyłem skrzynkę elektryczną, więc chciałbym dokończyć ją sam. Gdybym chciał zawołać elektryka to bym nie pytał na forum w odpowiednim dziale. Kolego wyrostek też sobie wytniesz sam na podstawie porad z forum? Nie znam wszystkich poję...
czw kwie 27, 2017 17:09
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Z protokołu pomiarowego
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 911

Re: Z protokołu pomiarowego

Mi czytając post akurat przypomniała się sytuacja z galerią handlową w miejscowości w której mieszkam. Zostałem zaproszony do odbioru instalacji. Warystorowe B+C na wejściu instalacji, na dachu kwiatków nie było aż tak dużo (od dachu zacząłem). Podrozdzielnice poza zasięgiem ręki jakieś 3 metry nad...
sob kwie 22, 2017 9:14
Temat: Kilka pytań - nowo budowany dom
Odpowiedzi: 59
Odsłony: 2660

Re: Kilka pytań - nowo budowany dom

Kolego arlix, z tego co piszesz, wnioskuję, że jesteś czynnym wykonawcą i znasz temat, natomiast nasz młody Kolega JacekH07 dopiero zaczyna poznawać tajniki naszego zawodu. Z tego, co pisze, to uczy się w technikum i już w przyszłym roku będzie technikiem, co niejednokrotnie tu podkreśla... A ja si...
sob kwie 22, 2017 0:53

[url]http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2758620.html [url] tu jest na temat piasku i styropianie o którym wspominałem. Co do pomiarów IPZ przedwstępnych lepiej wiedzieć co się robi niż potem mieć niespodziankę. przy wymianie zabezpieczeń przedlicznikowych czy doprowadzaniu zasilania do obiektu o...
pt kwie 21, 2017 12:04