Znaleziono 13 wyników

autor: ebygma
pn lut 25, 2019 8:30
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Światło - samo włączające jako budzik
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 477

Światło - samo włączające jako budzik

Najprościej to kupić programator czasowy do gniazdka koszt około 30 zł za cyfrowy, do niego podłączasz jakąś lampkę nocną stawiasz obok łóżka i gotowe. Programujesz o której godzinie ma się włączyć i wyłączyć. Inny sposób to ingerencja w instalację elektryczną dołożyć programator w rozdzielnicy na d...
śr lis 21, 2018 19:21
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Domek bez uziomu fundamentowego
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 3679

Domek bez uziomu fundamentowego

Odgrzeję temat ale w moim przypadku jest podobnie, niestety. Kierownik budowy był jednocześnie projektantem mojego domu ale nie wspomniał nic o uziomie fundamentowym ani otokowym. Sam zamontowałem bednarkę do zbrojenia i wystawiłem za zewnątrz a uziom otokowy pod ewentualny odgrom udało mi się w ost...
śr lis 21, 2018 18:53
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Jaką mocą ciągłą można obciążyć silnik przystosowany do pracy S3 60%
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 671

Jaką mocą ciągłą można obciążyć silnik przystosowany do pracy S3 60%

W DTR ce silnika "powinno" choć nie musi być napisane co do zapotrzebowania przepływu powietrza chłodzącego dla danych parametrów silnika. Silnik zamontowany w lutniociągu lub innym kanale wentylacyjnym zazwyczaj jest chłodzony tym powietrzem co przetłacza więc ma dużo lepsze chłodzenie niż zaleca p...
wt sie 22, 2017 22:22
Temat: Jak to podłączyć silnik
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 1696

Re: Jak to podłączyć silnik

Witam Już w poprzednim poście napisałem że to silnik dwubiegowy, zresztą w typie silnika jest to też podane ....-4/8 to na samym końcu typu , potwierdza to też podwójna prędkość , prąd , cos fi i moc. Napisałem też jak to podłączyć do których zacisków po tym jak już znajdziesz odpowiednie zasilanie ...
ndz sie 20, 2017 12:57