Znaleziono 122 wyniki

autor: ELPat
śr maja 26, 2021 18:44
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Przemysłowy układ sterowania drogą radiową
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 364

Przemysłowy układ sterowania drogą radiową

Może jakiś sterownik na Wifi?
sob maja 22, 2021 22:28
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1753

Napięcie w sieci ponad 253V

Niestety niekiedy walka z ZE jest walką z wiatrakami. Będzie tylko gorzej, a najgorsze dla nas jako prosumentów jest to, że ZE nic nie traci przez zbyt wysokie napięcie. Elektrownia może zwolnić nie ma spadku i wszystko cacy. A że u kogoś się wyłączy falownik na ileś minut, to nie ich problem. Po ra...
pn maja 17, 2021 18:49
Temat: Przyłącze napowietrzne - podłączenie drugiego wlz
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1787

Przyłącze napowietrzne - podłączenie drugiego wlz

Znam przypadek w Tauronie gdzie tak własnie jest podłączone. Wymieniałem pierwszy odcinek WLZ na ASXsn i sam przyłącz był wymieniany na izolowany. Podłączyli dwa WLZty, tak jak były przedtem.

Tylko jak wystąpisz o Warunki, to zapewne każą Ci wynieść oba pomiary na zewnątrz w ogólnodostępne miejsce,
pn kwie 19, 2021 20:41
Temat: Wypadek - porażenie
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3103

Wypadek - porażenie

Dopiero teraz natrafiłem na ten wątek i obejrzałem materiał z polsatu o zabitym 22 latku. Przykra sprawa. Pani mówiła, że zakład energetyczny podał nielegalnie napięcie na transformator. Według mnie to ono ciągle tam było, tylko jak firma nie płaciła to odcięli im stronę niskiego napięcia i tak to s...
ndz kwie 11, 2021 21:06

Będzie tylko gorzej wraz ze wzrostem instalacji PV. Z tego co mi wiadomo, ustawienie innego kraju niż PL w falowniku (jeśli jest podłączony na terenie Polski) nie jest zbyt legalne i w przypadku uszkodzeń urządzeń w sieci operator po wykryciu sprawcy może obciążyć go kosztami... U Mojego sąsiada jes...
ndz kwie 11, 2021 19:47