Znaleziono 122 wyniki

autor: dawidgta
pt sie 09, 2019 19:34
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Plyta kontrolna klimatyzacji
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 146

Plyta kontrolna klimatyzacji

To jest forum elektryczne a nie elektroniczne więc raczej kolego nie uzyskasz odpowiedzi. Pytaj na forum elektroda i itp.
wt lip 30, 2019 16:08
Temat: wspólny przewód neutralny
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 177

wspólny przewód neutralny

Nie niemożna tak zrobić. Weź elektryka a wytłumaczy ci czemu i zrobi to odpowiednio. Na materiale się nie oszczędza 😉
śr lip 24, 2019 21:53
Temat: Palące się zasilacze
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 482

Palące się zasilacze

I też trzeba sprawdzić czy nie jest przewód N poluzowany
pn lip 15, 2019 12:05
Temat: Pomoc przy gniazdkach
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 144

Pomoc przy gniazdkach

Kolego nie jest to dobry pomysł żebyś nawet prostą instalacje w garażu wykonywał sam bez minimalnej wiedzy. Lepiej by było żeby elektryk to zrobił. Nie może być 4x musi być 3x2.5mm². Drugą sprawą jest to czy wiesz jaki masz układ sieci. Trzecią sprawą jest to że na końcu trzeba wykonać pomiary żeby ...
śr lip 10, 2019 10:43
Temat: Podwójny włącznik światła na dwa różne źródła prądu
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 561

Podwójny włącznik światła na dwa różne źródła prądu

Temat jest prosty musisz wezwać elektryka bo sam na pewno tego nie zrobisz. :) Do łącznika podwójnego nie trzeba dwóch źródeł zasilania ma być jedno. Jeśli masz 2 przewody do łącznika a nie masz jak przeciągnąć dodatkowych to bez kucia się nie obejdzie 😉 Także wezwij elektryka majątku nie weźmie a z...
pn cze 03, 2019 12:34
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 4261

Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV

Również dziękuję.