Znaleziono 117 wyników

autor: dawidgta
pn cze 03, 2019 12:34
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 3666

Szkolenie dla użytkowników ISE.pl: Ochrona odgromowa i przepięciowa nowoczesnych obiektów budowlanych oraz instalacji PV

Również dziękuję.
Tematyka bardzo ciekawa wraz z prezentacją multimedialną i pokazem modeli ograniczników.
Była warto pojechać. Pozdrawiam
śr maja 29, 2019 17:54
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Wpięcie bednarki w rozdzielnicy
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 467

Wpięcie bednarki w rozdzielnicy

Czyli zasilanie od trafa do ZK masz ziemią i od ZK do domu też ziemią w pobliżu nie ma żadnych odgromówek ani wysokich słupów to wystarczył by "Dehnguard "
Niech twój elektryk sprawdzi czy tak jest i sprawdzi parametry tego SPD jeśli jest tak jak piszesz to spokojnie da rady.
śr maja 29, 2019 13:07

Proszę o dokładny model Najlepiej tak jak pan Stanca pisze to co jest w projekcie no ale bywa tak że projektanci wstawiają takie tanie jak masz B+C wycofane z produkcji bo teraz są T1+T2 . W takim przypadku musi się wykazać monter oprócz tych informacji co podałeś trzeba jeszcze więcej bo zależy cz...
wt maja 28, 2019 17:18

STANCA pisze:
wt maja 28, 2019 16:26
Ja widzę inny problem; co to za urządzenie w kolorze pomarańczowym
Na 99.9% to jest SPD Tak zwane B+C sam warystor za 200 zł z hurtowni.
Podczas uderzenia pioruna często lubią wybuchać. Widziałem taki spalony nie tak dawno pół przewód i aparatury w rozdzielnicy było do wymiany uległy zniszczeniu.
wt maja 28, 2019 17:08
Temat: Budowa rozdzielni trójfazowej w garażu
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 277

Budowa rozdzielni trójfazowej w garażu