Znaleziono 188 wyników

autor: dawidgta
sob maja 30, 2020 18:49
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Jak przedłużyć kabel przyłączeniowy
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 1666

Jak przedłużyć kabel przyłączeniowy

Czy można w ramach zgłoszonego pisma wykonać odpowiednią mufę i przedłużyć przewody? Jeśli pismo zostało złożone do ZE o pozwolenie zerwania plomb to w piśmie był wpisany powód zerwania plomb. Czyli jeśli pomiar ma być przeniesiony w inne miejsce i jest potrzeba przedłużenia przewodów to trzeba je ...
sob maja 30, 2020 8:19
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Dobór ochronnika przepięć
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 153

Dobór ochronnika przepięć

Myślę że odpowiednim SPD w twoim przypadku byłby Dehnshield kombinowany T1+T2 ponieważ pomiędzy złączem kablowym a transformatorem jest lina napowietrzna więc trzeba zastosować ochronę stopnia pierwszego i drugiego. Więc najlepszym ogranicznikiem będzie ogranicznik kombinowany. Jeśli podział będzie ...
śr maja 27, 2020 19:13
Temat: Działanie RCD w instalacji TN-C nieuziemionej
Odsłony: 209

Działanie RCD w instalacji TN-C nieuziemionej

Wlz powinien mieć minimum 10mm2 żeby można było dokonać podziału PEN. Miejsca podziału nie ma obowiązku uziemiać a powinno się uziemić szynę PE. Jeśli nie ma takiej możliwości np. jak to jest w blokach. To mimo to przy dobrym połączeniu RCD przycisk test ma działać jeśli nie działa to albo błędnie p...
wt kwie 07, 2020 21:51
Temat: Przyłącz do budynku i poprawa rozdzielni.
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 477

Przyłącz do budynku i poprawa rozdzielni.

Bednarka być może zgnije z czasem bo zwykły ocynk ale kabel w życiu bym nie założył do zwykłego domku AL :)
wt kwie 07, 2020 21:45
Temat: Przekrój przewodu a moc przyłączeniowa.
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 301

Przekrój przewodu a moc przyłączeniowa.

Musi kolega podać więcej informacji z obliczeń wynika że to jest przewód 6mm2. Jaki mi kolega układ sieci i moc aktualną.
wt kwie 07, 2020 21:39