Znaleziono 72 wyniki

autor: dawidgta
śr sty 16, 2019 22:01
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Podłączenie włącznika radiowego
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 37

Podłączenie włącznika radiowego

Tak jak napisałem dobrze zrozumiałeś ale sprawdz w instrukcji lub u producenta jak kolega elektro-serwis pisał czy nadaje się do silnika.
śr sty 16, 2019 18:13
Temat: Podłączenie włącznika radiowego
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 37

Podłączenie włącznika radiowego

W czym problem na odbiorniku masz schemat prosty : pierwszy czarny przewód to jest wspólny neutralny który podpinasz do wentylatora drugi czarny to jest neutralny trzeci czerwony to jest przewod fazowy (wiec napiecie podajesz na drugi i trzeci przewód) czwarty biały to fazowy który wpinasz w miejsce...
wt sty 15, 2019 22:02
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Nie każdy ochronnik chroni
Odpowiedzi: 196
Odsłony: 40477

Nie każdy ochronnik chroni

Dzisiaj miałem okazję montować ogranicznik przepiec PHOENIX CONTACT FLT-CP-3S-350 T1+T2 siec TT. W domu zastosowana jest ochrona odgromowa. Ogranicznik dwustopniowy iskiernikowo-warystorowy klient mówił że czytał dużo o ogranicznikach i chcę dobry a nie żeby był. I to sie nazywa montaż a nie uswajan...
czw sty 10, 2019 14:50

Na Podkarpaciu duża część stoi na TT więc dla hurtowni to nie nowość tylko Pana z hurtowni ciekawi czego taki drogi ogranicznik zakładam (dla niego drogi). Jak można założyć za 200zl bo i tak nikt do tego uwagi nie przywiązuje tak twierdzi. O firmę Phoenix nie pytałem ale prawdopodobnie by nie widzi...
śr sty 09, 2019 20:06

Będąc dzisiaj na hurtowni elektrycznej chciałem zakupić ogranicznik przepięć DEHNshield TT, a Pan z hurtowni do mnie, gdzie chcę tak drogi ogranicznik montować mówi, że nie mają na miejscu takich bo zdarza się że raz na rok ktoś taki kupi to tylko na zamówienie u nich. Pytam to jakie macie, mówi war...
śr sty 09, 2019 19:52
Temat: Mogę sam poprawić adaptację projektu elektrycznego ?
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 201