Znaleziono 15 wyników

autor: Carlos223223
sob kwie 06, 2019 9:09
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Pytanie, czy różnicówka zadziała?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 572

Pytanie, czy różnicówka zadziała?

Pomiary, pomiary i jeszcze raz pomiary! Skoro w budynku jest roznicowka to czemu nie chcesz ułożyć kabla 3 żyłowego? Tylko kabel 3; żyłowy ! Jak chcesz to możesz wykonać dozbrojkę przy latarni.
sob kwie 06, 2019 9:02
Temat: Ω Bezpieczeństwo instalacji w kuchni
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 574

Ω Bezpieczeństwo instalacji w kuchni

Jak pisali przedmówcy instalacja do wymiany. Szkod, że nikt ci nie pomógł zanim zacząłeś szpachlowanie.
pt lut 08, 2019 18:08
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Dyskusja o Prawie Budowlanym - przeglądy okresowe
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 2249

Budowlańcy w elektryce

No właśnie chodzi o wykwalifikowanych ludzi w tej dziedzinie a nie kafelmistrzów. Świadomości w tym temacie niestety u pewnych ludzi brak, tak po stronie inwestorów, jak i ludzi nie z naszej profesji.
czw lut 07, 2019 23:17
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Dyskusja o Prawie Budowlanym - przeglądy okresowe
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 2249

Budowlańcy w elektryce

To racja, że trzeba zacząć od siebie. Ja staram się zawsze robić wszystko zgodnie ze sztuką bo po prostu taki jestem i nie chcę aby ktoś kiedyś powiedział, że jestem "partaczem". A ci co robią pseudo instalacje - mam nadzieję, że w końcu przyjdzie na nich czas i zaprzestaną tego procederu. W końcu t...
śr lut 06, 2019 14:46
Temat: Transformator LED w plafonie
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 259

Transformator LED w plafonie

Faktycznie racja. W takim razie proponuję transformator łazienkowy to chyba jedyne wyjście z tej sytuacji. Pozdrawiam.
wt lut 05, 2019 15:47
Forum: Dyskusje o elektryce, elektrykach i nie tylko
Temat: Budowlańcy w elektryce
Odsłony: 502

Budowlańcy w elektryce