Znaleziono 78 wyników

autor: witek17
śr lut 26, 2020 20:56
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Częstotliwość sygnału a jego zasięg
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 72

Częstotliwość sygnału a jego zasięg

Nie wiem skąd te stwierdzenia, ale obydwa są takie "ni w pięć, ni w dziewięć". Najlepiej kupić sobie książkę, np. "ABC Krótkofalowca" Słomczyńskiego. Tam jest ładnie opisana zasada propagacji i inne zagadnienia związane z pytaniem.
śr lut 26, 2020 20:44
Forum: Pomiary elektryczne
Temat: Sprawdzenie miernika rezystancji izolacji.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 920

Sprawdzenie miernika rezystancji izolacji.

... kolego Witek nie pytałem o Twoje podejrzenia i wywody nie na temat. Zlizuj swoje ego i jeżeli nie chcesz udzielić prostej odpowiedzi to nie czyń tego. I kto powiedział że chcę być pomiarowcem ?!! Ziomus wyluzuj chyba że zabawki kiedyś były przykręcone dyblami do podłogi to jeszcze wybaczę Były ...
wt lut 25, 2020 11:50
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Poprawne wykonanie uziomu pod płytą fundamentową
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 704

Poprawne wykonanie uziomu pod płytą fundamentową

Kolego witek17, z tego co piszesz, wynika że musisz się jeszcze trochę podszkolić. Dalsza dyskusja na ten temat nie ma sensu. Kolega ma rację, ale nie miała sensu (mój udział) od początku. Po kiego grzyba ja się tu wpisywałem? :D Co mnie do tych czynów popchnęło? Sam nie wiem. :D Normy to sobie kup...
pn lut 24, 2020 20:49

Drugi z osobnym źródłem napięcia. Wymaga osobnego uziemienia, ale o naprawdę niewygórowanych parametrach Ciekaw jestem , czy przetrwa choć jedno wyładowanie we właściwy uziom, w instalacje odgromową ;) Z SN nie miałem w ogóle do czynienia, gdyby jednak Koledzy mieli takie kontakty, by zweryfikować ...
pn lut 24, 2020 17:36