Znaleziono 667 wyników

autor: disaster
wt maja 25, 2021 21:13
Forum: Ochrona odgromowa i przepięciowa
Temat: Otok 1 metr pod płytą fundamentową
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1947

Otok 1 metr pod płytą fundamentową

A jaka ma być funkcja tego uziomu?
pt maja 07, 2021 21:35
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Dodatkowe uziemienie w maszynach zewnętrznych
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 254

Dodatkowe uziemienie w maszynach zewnętrznych

Maszyny Vendingowe, czy lodówki zewnętrzne są urządzeniami zazwyczaj wyposażonymi przez producenta w przewód z wtyczką i przeznaczone są do montażu i obsługi przez niewykwalifikowany personel. Ich użytkownik końcowy nie tyle, że nie musi, ale nie może ingerować w ich budowę poprzez dokładanie dodatk...
śr maja 05, 2021 21:00
Forum: Szkolenia oraz Publikacje techniczne
Temat: Bezpieczeństwo pożarowe instalacji fotowoltaicznej
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 12212

Bezpieczeństwo pożarowe instalacji fotowoltaicznej

Ogólnie i w uproszczeniu: W złączu PN zachodzi zjawisko fotoelektryczne i termoelektryczne (peltiera) oraz rekombinacja promiesta Odpowiednio dobierając właściwości złącza otrzymujemy produkt, w którym jedna z powyższych cech jest promowana. I tak każda dioda led oprócz tego że wytwarza światło, jes...
śr maja 05, 2021 0:22
Forum: Energia odnawialna
Temat: Połączenia wyrównawcze/uziemienia.
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 2148

Połączenia wyrównawcze/uziemienia.

Oczywiście że bez projektu ma być szybko i następne. Szkoda że nie mogę napisać więcej bo obcięło ponad połowę tekstu. ;) Czytając to forum wychodzi na to że 90 procent instalacji elektrycznej w Polsce to złom. Projekt do budżetowej instalacji pv wtedy nie jest już tanio. Nie złom, tylko fuszerka. ...
wt maja 04, 2021 23:51
Temat: Napięcie w sieci ponad 253V
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 1753

Napięcie w sieci ponad 253V