Znaleziono 18 wyników

autor: mosfet
śr sty 29, 2020 22:36
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Mini oscyloskop - jak zobaczyć sinusoidę
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 231

Mini oscyloskop - jak zobaczyć sinusoidę

Temat można zamknąć pomiary wykonane. Przynajmniej wiadomo jak je wykonać.
Pozdrawiam
wt sty 28, 2020 21:21

Ale zastanawiam sie czemu małe rezystory witek17 wypisujesz jeżeli, piszesz duże ale piszesz kom. Input impedance jest 1M ohm /20pF, obok podłączenia sondy znajduje się R = 2M om i R=1.8 M om.
pn sty 27, 2020 19:06

No tak. Czy dla Pkt 4 chodzi o taki dzielnik jak na załączniku?
ndz sty 26, 2020 17:19
Forum: Jakość energii elektrycznej
Temat: Próba pomiaru i odfiltrowania zakłóceń.
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 2078

Próba pomiaru i odfiltrowania zakłóceń.

A zwykłym oscyloskopem nie można obejrzeć kształtu napięcia ? I trochę ocenić harmoniczne ? Cześć, Posiadam już tak zwany mini oscyloskop. Analog bandwidth: 0--200KHz Max input voltage: 50Vpk = 100V Input impedance: 1M ohm/20pF Zasilany pod 9 V DC i pobór prądu:~120mA Chciałbym nim obejrzeć sinusoi...
ndz sty 26, 2020 17:16

Cześć, Posiadam tak zwany mini oscyloskop. Analog bandwidth: 0--200KHz Max input voltage: 50Vpk = 100V Input impedance: 1M ohm/20pF Zasilany pod 9 V DC i pobór prądu:~120mA Chciałbym nim obejrzeć sinusoidę podłączając pod gniazdko w mieszkaniu. Macie jakieś przeciwskazania? Wiem, że powinienem podłą...
czw gru 26, 2019 11:40

Z resztą bez konkretnych pomiarów dalsze dyskusje są bezsensowne. Żeby już zamknąć temat. Bardziej bez bezpośredniego obejrzenia przypadku, tutaj nawet pomiary nie są potrzebne. Wg mnie na 95 % to kwestia wytłumienia drgań. Albo model zaprojektowany ubogo, bez dobrego tłumienia drgań, albo coś się ...
pn gru 23, 2019 16:05