Znaleziono 500 wyników

autor: domsat
wt cze 18, 2019 21:22
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Elektrycy wynajmowani przez administracje osiedli i spółdzielnie mieszkaniowe
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 1293

Elektrycy wynajmowani przez administracje osiedli i spółdzielnie mieszkaniowe

Odnośnie zabezpieczeń przedlicznikowych i domniemanego RCD tamże to przecież modernizacja instalacji była wykonana wg projektu, który powinien zawierać też w/w elementy, a więc zwróć się do projektanta o rozwiązanie tego problemu. Odnośnie zabezpieczeń przedlicznikowych zamkniętych w szafce to oczyw...
ndz cze 09, 2019 22:33
Temat: Elektrycy wynajmowani przez administracje osiedli i spółdzielnie mieszkaniowe

Odpisuję, bo przede wszystkim jestem pod wrażeniem b. szerokiego i rzetelnego opisu problemu. 1/2 - Autorze tematu – już sam sobie odpowiedziałeś, że powinieneś dużo wcześniej zareagować na nieprawidłowości instalacji u teściów, ale akurat ten zakres elektryki Ciebie nie pasjonuje, więc nie znasz wi...
czw cze 06, 2019 21:18

Jeszcze uzupełniam:
10. odnośnie Twojego pyt. 2 - do prokuratury ? bo nie bardzo rozumiem tego pytania, nie jest poprawnie sformułowane w j. polskim.
Kwestie techniczne B czy C , RCD itp. itd. pozostawiam forumowiczom lubiącym te zagadnienia.
czw cze 06, 2019 21:10

Wyjątkowo - bo trzeba pomóc koledze inżynierowi elektrykowi. Na marginesie - magister elektrotechniki to 1 raz słyszę. Proszę odpowiedzieć na pytania pomocnicze: 1. od jak dawna i jakiej specjalności jesteś inżynierem elektrykiem ? 2. jak długo znasz teściów, bo rozumiem, że oni mieszkają tam od daw...
sob gru 29, 2018 20:22
Forum: Dyskusje o elektryce, elektrykach i nie tylko
Temat: Wesołych Świąt Bożego Narodzenia - 2018
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 938

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia - 2018