Znaleziono 415 wyników

autor: mchrapczynski
pt sie 20, 2010 13:16
Forum: Urządzenia, maszyny, sieci i instalacje
Temat: Rozwijanie przewodów
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1858

Rozwijanie przewodów

Witam, Z góry przepraszam jeśli już to gdzieś było, ale wyszukiwarka sobie z tym nie poradziła jak próbowałem coś w temacie na forum znaleźć. Chciałbym zapytać czy koledzy spotkali się z odwijarką do przewodów YDY. Widziałem już kilka razy robione coś takiego jednak nie potrafię czegoś takiego znale...
pn sie 24, 2009 20:10
Forum: Nie jestem elektrykiem, proszę o poradę
Temat: Koszt wykonania instalacji elektrycznej
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 73743

Re: Koszt wykonania instalacji elektrycznej

Długo tak możecie? Moderatora nie ma?
pn sie 24, 2009 7:29
Temat: Szacht instalacyjny - projektowanie
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 9889

Re: Szacht instalacyjny - projektowanie

Witam,
Czy jest przepis określający obowiązek zostawienia rewizji do szachtów? Jakie są minimalne przekroje szachtów? Czy to tylko zależy od ilości przewodów tam umieszczanych?
czw sie 20, 2009 11:30
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Czy kasy fiskalne dotyczą też elektyków?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4595

Re: Czy kasy fiskalne dotyczą też elektyków?

Przepisy odnośnie tej kasy to jest jakaś lipa... wyobraźmy sobie firme budowlaną... Oni na wszystko wystawiają FVAT wiec po co im kasa fiskalna i paragony? Ja rozumiem program do fakturowania, ale kasa fiskalna? Nasz firma ma obroty roczne ponad 10 mln... Nie wiem jaki procent z tego przypada na odb...
czw sie 20, 2009 6:59
Forum: Normy, przepisy, prawo
Temat: Czy kasy fiskalne dotyczą też elektyków?
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 4595

Re: Czy kasy fiskalne dotyczą też elektyków?

Witam, Odgrzewam stary temat. Czy coś się w tej kwestii zmieniło? Moje pytanie dotyczy owych 40 tys. dla klientów indywidualnych. Jak to liczyć? Czy to dotyczy całego obrotu czy tylko tej cześci dla klientów indywidualnych? Nie wyobrażam sobie wykonywac prac... na paragon... wiec na co elektrykom cz...